Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 14 oktober 2016

Fijne Kerst!

Goede morgen allemaal!

Leuk dat jullie vandaag weer een bezoekje aan mijn blog brengen.
Op diverse blogs (eigenlijk heel veel blogs) zijn al tal van kerstkaarten voorbij gekomen.
En ook dit jaar moet ik bekennen dat ik weer (te) laat met het maken van kerstkaarten begonnen ben.
Mijn voorraad (inclusief de kaarten die ik vorig jaar voor Craftliners gemaakt heb) bestaat inmiddels uit 'al' 7 kaarten :). 
En hier is nummer 8 :).


De sketch is van het challengeblog 'Die Sketch Tanten'.
Ik heb voor de verandering geen stempel ingekleurd, maar een perkament afbeelding die ik gemaakt heb met behulp van het Groovisysteem.
Het designpapier is van ScrapBerry's - Winter Joy. De sterrenrand is een stans van Taylored Expressions en deze heb ik gestanst uit DCP papier en voorzien van een rood hotfoillaagje.
De kaart staat ook op het Craftlinersblog

Challenges:

Dat was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekeinde en graag tot een volgend blogbericht.
xxAngela

11 opmerkingen:

  1. Deze kaart is super leuk Angela...ik moet ook nog beginnen hoor... ik heb hele leuke stempeltjes gekocht in Hagen op de stempel beurs..... dus moet wel er wel iets meedoen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angela,
    Ik zag je kaart ook bij Craftliners, leuke techniek heb je gebruikt, dat kleuren op vellum en ook het randje om het vellum is super, inderdaad geen plakresten te zien..mooi papier..gave kerstkaart..
    Ik heb er nu 49 klaar...
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ganz super gemacht. Danke für deine Teilnahme bei den Sketchtanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge! ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful creation.

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelStüble

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het moet ook geen "moeten" zijn, toch? Vind deze heel mooi!
    Ik heb er meer, omdat ik eigenlijk het hele jaar door kerstkaartjes maak en vaak in series werk, dat schiet lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card, thanks for joining us at Christmas card challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig effect geeft je perkament afbeelding! Ik loop ook nog behoorlijk achter met mijn kerstkaarten, al heb ik er iets meer dan jij ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute!!! Thank you for joining us at TMMC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela